close

PR Specialist

Uklon — продуктова IT-компанія, що розробляє провідний райд-хейлінг сервіс. Щодня потужна команда Uklon прокачує одну з найбільших інфраструктур на ринку України та за її межами, забезпечуючи взаємодію драйверів та райдерів.

Ми створюємо highload продукт, за яким ховаються амбітні технологічні челенджі, безперервні інновації та неочевидні ходи. Наш фреймворк роботи — тестувати нові гіпотези, пушити свої ідеї та використовувати останній стек технологій.

То ж приймай виклик та вступай у гру із світовими гігантами на рівних! Давай змінювати індустрію разом!

Приєднуйся до нас у ролі PR Specialist   

 

Драйвуй з нами

 

Hiring process:

Знайомство, тестове завдання (ми цінуємо твою роботу та час, тому ТЗ оплачуємо) та фінальна зустріч.

 

Що ми пропонуємо саме для цієї ролі:

  • залученість у масштабні проєкти соціально відповідального бізнесу, які мають цінність та позитивно впливають на суспільство
  • можливість генерувати ідеї та автономно реалізовувати великі проєкти у співпраці з колегами
  • роботу з одним з найкращих та найактивніших ком’юніті бренду
  • свобода прийняття рішень та усі можливості для реалізації сміливих ідей
  • співпрацю в надзвичайно крутій, динамічній та креативній команді, яка не тільки планує, а діє тут і зараз
  • культуру компанії, в якій кожен є значущим і цінним та має вплив на процеси

Як саме ти можеш впливати на розвиток компанії:

  • створення та ведення великих соціальних проєктів

  • активна робота з лідерами думок

  • оцінка ефективності соціальних проєктів

  • співпраця з партнерами з соціальних та fundraising проєктів

  • організація івентів за участю різних спікерів (сценарій, організація, підготовка питань, трансляція)

Для досягнення результатів, тобі знадобляться:

  • 3+ роки досвіду роботи в комунікаційних агенціях / продуктових IT компаніях / B2C компаніях в ролі PR спеціаліста

  • досвід роботи з CSR ініціативами/проєктами, великими піар-кампаніями

  • навички роботи з текстами для різних каналів комунікації

  • вміння вибудовувати відносини з журналістами/редакціями та наявність дружніх стосунків з провідними українськими медіа

  • вміння знаходити або генерувати інфоприводи, які можуть привернути увагу ЗМІ

  • аналітичне мислення

Челленджі на 3 місяці:

  • знайомство та розбір CSR стратегії компанії

  • досягнення запланованих результатів згідно з пріоритетами

  • проаналізувати та долучитись до активних проєктів компанії

  • ефективне та самостійне ведення 2-3 власних проєктів

Як ти регулюєш свій робочий час?

  • сам визначаєш зручний для себе час; бізнес-час, коли всі обов’язково на зв’язку — з 11:00 до 16:00

  • самостійно вибираєш зручний формат (офіс/віддалено/міксований), роби з будь-якого куточка України й світу

  • 20 days off на особисті потреби та 10 — через хворобу (зі збереженням винагороди)

  • day off в твій день народження, як подарунок компанії

  • day off для донорства крові

Як ти будеш прокачувати свої скіли в Uklon?

  • внутрішні тренінги, воркшопи, хакатони, шерінги знань тощо
  • корпоративне навчання
  • корпоративна бібліотека та підписки на інформаційні ресурси
  • відвідування вебінарів, лекцій за участі спікерів компанії тощо
  • персональний/командний бюджет на навчання
  • English lessons

 

Work (War) — Life Balance

Ми є соціально відповідальною компанією, тому багато часу приділяємо активностям пов’язаним з волонтерською діяльністю, також регулярно підтримуємо командний дух в неробочі години: обожнюємо драйвові тімбілдінги, спортивні змагання, тощо. Ми кажемо «ні» рутині та одноманітності, тому ми створюємо простір, де робити свою справу дійсно в кайф — з нами точно не буде нудно.

 

Health Care:

  • корпоративне медичне страхування, в тому числі для мемберів, які знаходяться за кордоном

 

Якщо ти шукаєш драйвову та амбіційну продуктову компанію, орієнтовану на розвиток та світову експансію, зацікавлений у використанні новітніх технологій та готовий далі підвищувати свою експертизу, приєднуйся до команди Uklon.

    Надіслати СV через форму:

    Подача через Linkedin

    Залишились питання?

    anastasia.litkevich

    По всім питанням та з резюме – пишіть IT рекрутеру Анастасії