Звертаємо Вашу увагу, що у разі дотримання даних рекомендацій, Ви зможете отримувати чайові частіше та більше заробляти!
Основні стандарти обслуговування клієнтів:
– доброзичливість та турбота
– спокій та рівновага
– відповідальність та делікатність
– професіоналізм та презентабельність
Рекомендуємо завжди мати в авто:
– зарядний пристрій для Android і iOS (в тому числі кабель Type-C) з проводом завдовжки не
менше 1 метра – щоб можна було одночасно і заряджати телефон, і користуватися ним
– закорковані пляшки негазованої води
– вологі серветки
Що зробити перед поїздкою:
✔ перед початком роботи перевірте, що бензину достатньо – не менше ¾ бака, щоб не довелося заїжджати на заправку в процесі виконання замовлення
✔ зробіть клінінг автомобіля, особливо ручки, килимки та сидіння. Якщо салон або кузов брудні, спочатку помийте автомобіль і тільки тоді починайте роботу
✔ перевірте, що ваш контактний номер, вказаний у застосунку, доступний. Зарядіть телефон та поповніть баланс
✔ звільніть багажник та салон від сторонніх речей
✔ перевірте салон. Пам’ятайте, що в салоні не повинно бути сторонніх запахів: не можна палити або використовувати різкі ароматизатори та парфуми
✔ клієнту має бути комфортно сидіти ззаду. Для цього відсуньте переднє пасажирське сидіння вперед максимально, на скільки це можливо. Потім максимально вперед нахиліть спинку крісла;
✔ встановіть систему клімат-контролю на 20-22 градуси
✔ вимкніть всі звуки в телефоні. Переведіть навігатор в режим без звуку
✔ перед посадкою пасажира виберіть радіостанцію з нейтральною музикою і встановіть мінімальну гучність
Як правильно подати автомобіль:
– коли ви натиснули кнопку «Прийняти», перевірте, чи немає в замовленні коментарів – часто там вказують, де саме очікувати пасажира
– будь ласка, не скасовуйте замовлення після прийняття та не просіть користувача скасувати замовлення за вас – це вплине на ваші показники та на доступ до сервісу. Прочитати детальніше про скасування можна за посиланням
– якщо у вас є питання до пасажира – їх краще поставити написавши повідомлення
– якщо сталося щось, що не дає вам можливості вчасно подати авто, то обов’язково попередьте про це пасажира
– натискайте «На місці», тільки тоді, коли приїдете на місце призначення
Як зустріти райдера
Чемно вітайте пасажира:
«Доброго ранку/дня/вечора»
Якщо пасажир з багажем, запропонуйте допомогу:
«Дозвольте, я допоможу вам з багажем».
Перед початком руху уточніть у пасажира кінцеву точку:
«Проспект Перемоги, вірно?» або «Ми поїдемо на Олімпійську, все правильно?»
Перед початком поїздки рекомендується уточнювати, чи є у клієнта побажання до поїздки, наприклад:
«У вас є побажання до поїздки? (музика, кондиціонер).
Безпека і комфорт – важливі аспекти преміального сервісу. Тому справжній професіонал завжди дотримується таких правил під час поїздки:
– не починайте розмови й монологи, не пов’язані з поїздкою
– якщо клієнт просить увімкнути іншу музику, уточніть, яку саме
– уважно стежте за дорогою: не використовуйте мобільний телефон, не дивіться відео, не листуйтеся і тому подібне
– якщо час поїздки сильно збільшується, заздалегідь попередьте про це пасажира
– контролюйте свою посадку: не розвалюйтесь на своєму сидінні, не схиляйтеся на сусіднє пасажирське крісло
– уважно стежте за манерою водіння. Ви повинні керувати автомобілем плавно: без різких прискорень, гальмувань та перебудувань
– якщо під час поїздки відбулося ДТП, зверніться в підтримку, розкажіть, що сталося, й попросіть замовити машину для клієнта. Ми постараємося допомогти вам та пасажиру
Як завершити поїздку?
– попередьте, що ви під’їжджаєте до місця призначення:
«Ми під’їжджаємо, підкажіть, де вам буде зручніше вийти?»
– висадку клієнта здійснюйте біля входу або під’їзду, якщо це можливо.
Простежте, щоб клієнту було зручно вийти – не було бруду або калюж
Попрощайтеся:
«Гарного дня/вечора», «До побачення!» або «Всього найкращого. Гарного дня”. В кінці додайте: «Будемо раді вас бачити ще» або «Дякуємо, що обрали Uklon»
– після поїздки обов’язково перевірте салон та багажник. Якщо ви знайшли в салоні забуті речі, одразу повідомте про це в підтримку та дочекайтеся її відповіді
Безпека
– не порушуйте правил дорожнього руху: не можна перевищувати швидкість, перетинати суцільні лінії, проїжджати на заборонні сигнали світлофора;
– керуйте безпечно: не можна перебудовуватися при інтенсивному русі, різко гальмувати, якщо це не потрібно, перешкоджати випередженню;
– не відволікайтеся за кермом: не можна говорити телефоном, дивитися відео, листуватися;
– не провокуйте конфлікти;
– не можна виконувати замовлення на автомобілі, який не вказано у вашому профілі;
– не можна передавати свій акаунт іншим особам та дозволяти стороннім ним користуватися;
– повідомте в підтримку, якщо потрапили в ДТП. Ми розповімо, як отримати страховку і як діяти далі;
– завжди користуйтеся пасами безпеки та рекомендуйте це пасажирам.
В Uklon заборонено:
❌в салоні автомобіля заборонено розміщувати наклейки, листівки, накидки на сидіння та інші носії з будь-якою рекламою, за винятком інформації про сервіс Uklon!
❌провокувати конфліктні ситуації
❌ курити під час поїздки (у тому числі електронні пристрої)
❌ якщо пасажир хоче закурити, запропонуйте йому зупинитися або почекати до завершення поїздки
❌ просити пасажира скасувати замовлення або змінити спосіб оплати на готівку
❌ просити у пасажира суму більше тієї, яка вказана в замовленні. У тому числі просити доплатити за послуги, яких немає у тарифі
❌ просити пасажира поставити «п’ятірку» за поїздку. Але ви можете запропонувати клієнту оцінити поїздку, наприклад: «Буду вдячний, якщо ви оціните поїздку».
❌ подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників
Вчиняти недобросовісні дії щодо сервісу Uklon.