close
ГоловнаБаза знаньКур'єрам з авто Загальні правила щодо виконання замовлення “Доставка”

Загальні правила щодо виконання замовлення “Доставка”



Доставка – це перевезення пакунків по місту.


Існують такі формати доставок:

“Адреса – адреса” – це стандартний тип доставки, де вихід партнера з автомобіля для отримання/передачі посилки не передбачений. Доплата відсутня.

“Двері – двері” – партнер повинен зв’язатися з відправником та за необхідності піднятися на поверх, щоб отримати посилку у точці відправлення та доставити її одержувачу до дверей/на поверх. Доплата за даний формат доставки складає +45 грн до тарифу.

У вартість входить підняття на зазначений в замовленні поверх. У випадку, якщо ліфт не працює, або він відсутній  – водій має право доставити посилку до 5 поверху (включно) та передати її отримувачу.

“Викуп” – це новий тип замовлення доставки, коли ви викуповуєте товар з точки замовлення та доставляєте його отримувачу, який повертає вам кошти у повному обсязі.

Детальніше з функціоналом викупу можна ознайомитися 👉 тут

Правила щодо виконання замовлень “Доставка”:

  1. Посилка має бути добре запакована відправником;
  2. Допустима вага посилки: до 20 кг, максимальні розміри: 80х105х45 см (довжина, ширина, висота);
  3. Направлятися до отримувача потрібно одразу після отримання посилки, змінивши статус на “В дорозі”;
  4. Перша точка в замовленні або адреса подачі – це точка, де ви маєте забрати замовлення у відправника.

Іноді можуть виникати проблемні ситуації як збоку райдера, так і збоку драйвера

Посилка не доставлена з вини райдера:

  1. Якщо одержувач не виходить на зв’язок протягом 15 хвилин, ви повинні повернути товар відправнику (повідомити про інцидент оператора підтримки);
  2. Замовлення перераховується з урахуванням повернення посилки, відправник оплачує повернення;
  3. Якщо відправник відмовляється від перерахунку замовлення з урахуванням повернення посилки, то ми допоможемо вирішити ситуацію;
  4.  Якщо відправник та одержувач не виходять на зв’язок, вам рекомендується тимчасово зберегти посилку в авто до виходу одержувача або відправника на зв’язок;
  5. Якщо ви не бажаєте або у вас немає можливості зберігати у себе посилку – рекомендуємо звернутися з цим питанням до служби підтримки. Після розгляду інциденту відділом контролю якості вам нададуть зворотний зв’язок.

Посилка не доставлена з вини драйвера

  1. Якщо ви не виходите на зв’язок, менеджер тимчасово блокує вас до виходу на зв’язок;
  2. Якщо ви вийшли на зв’язок, менеджер контролює хід виконання замовлення та переконується, що посилка доставлена;
  3. Якщо ви на зв’язок так і не вийшли, за вами фіксується зрив замовлення.

Дякуємо за вашу роботу!