close

Вимоги до авто

Темы статьи:

Умови реєстрації

Загальні вимоги до прийому авто

Ваш автомобіль повинен бути:

 

чистим ззовні та в салоні;

 

без корозії та пошкоджень кузова;

 

на сезонних і не зношених шинах;

 

не з кузовом “купе”;

 

з українською реєстрацією;

 

в авто мають бути справні ремені безпеки у вільному доступі для пасажира;

 

в авто не повинно бути сторонніх запахів та запаху диму від цигарок;

 

в авто має бути справна система обігріву салону. В холодну пору року – потрібно підтримувати комфортний для перебування в салоні температурний режим.

 

Класи авто

Основний клас авто для усіх міст України – ви можете переглянути у таблиці;

 

Опис інших класів та сервісів, які можуть бути встановлені для співпраці – представлено у статті;

 

У містах: Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Кривий Ріг – набір авто переважно з 2005 року. У інших містах України набір авто переважно з 2001 року. По деяких моделях вимоги до року можуть відрізнятись;

 

Огляд та реєстрація автомобілів здійснюється в індивідуальному порядку. Більш детальні вимоги дізнавайтеся у відділі реєстрації;

 

Клас замовлень може бути знижено в індивідуальному порядку, якщо авто з нюансами за станом або великим пробігом, наприклад оранжеві чи жовті авто з Кореї.

 

Важливо для класу бізнес!

 

Для підключення класу бізнес, окрім відповідної марки/моделі авто, потрібно також мати матеріал сидінь: шкіра, алькантара або комбінація шкіри-тканини.

 

Рекомендації для драйверів класу Бізнес

Звертаємо Вашу увагу, що у разі дотримання даних рекомендацій, Ви зможете отримувати чайові частіше та більше заробляти!


Основні стандарти обслуговування клієнтів:

 

– доброзичливість та турбота;


– спокій та рівновага;
– відповідальність та делікатність;


– професіоналізм та презентабельність.

 

Рекомендуємо завжди мати в авто:

 

– зарядний пристрій для Android і iOS (в тому числі кабель Type-C) з проводом завдовжки не
менше 1 метра – щоб можна було одночасно і заряджати телефон, і користуватися ним;


– закорковані пляшки негазованої води;


– вологі серветки.

 

Що зробити перед поїздкою:



перед початком роботи перевірте, що бензину достатньо – не менше ¾ бака, щоб не довелося заїжджати на заправку в процесі виконання замовлення;


зробіть клінінг автомобіля, особливо ручки, килимки та сидіння. Якщо салон або кузов брудні, спочатку помийте автомобіль і тільки тоді починайте роботу;


перевірте, що ваш контактний номер, вказаний у застосунку, доступний. Зарядіть телефон та поповніть баланс;


звільніть багажник та салон від сторонніх речей;


перевірте салон. Пам’ятайте, що в салоні не повинно бути сторонніх запахів: не можна палити або використовувати різкі ароматизатори та парфуми;


клієнту має бути комфортно сидіти ззаду. Для цього відсуньте переднє пасажирське сидіння вперед максимально, на скільки це можливо. Потім максимально вперед нахиліть спинку крісла;


встановіть систему клімат-контролю на 20-22 градуси;


вимкніть всі звуки в телефоні. Переведіть навігатор в режим без звуку;


перед посадкою пасажира виберіть радіостанцію з нейтральною музикою і встановіть мінімальну гучність.

 

Як правильно подати автомобіль:

 

– коли ви натиснули кнопку «Прийняти», перевірте, чи немає в замовленні коментарів – часто там вказують, де саме очікувати пасажира;


– будь ласка, не скасовуйте замовлення після прийняття та не просіть користувача скасувати замовлення за вас – це вплине на ваші показники та на доступ до сервісу. Прочитати детальніше про скасування можна за посиланням;


– якщо у вас є питання до пасажира – їх краще поставити написавши повідомлення;


– якщо сталося щось, що не дає вам можливості вчасно подати авто, то обов’язково попередьте про це пасажира;


– натискайте «На місці», тільки тоді, коли приїдете на місце призначення.


Як зустріти райдера

 

Чемно вітайте пасажира:
«Доброго ранку/дня/вечора»

 

Якщо пасажир з багажем, запропонуйте допомогу:
«Дозвольте, я допоможу вам з багажем».

 

Перед початком руху уточніть у пасажира кінцеву точку:
«Проспект Перемоги, вірно?» або «Ми поїдемо на Олімпійську, все правильно?»

Перед початком поїздки рекомендується уточнювати, чи є у клієнта побажання до поїздки, наприклад:
«У вас є побажання до поїздки? (музика, кондиціонер).



Безпека і комфорт – важливі аспекти преміального сервісу. Тому справжній професіонал завжди дотримується таких правил під час поїздки:

 

– не починайте розмови й монологи, не пов’язані з поїздкою;


– якщо клієнт просить увімкнути іншу музику, уточніть, яку саме;


– уважно стежте за дорогою: не використовуйте мобільний телефон, не дивіться відео, не листуйтеся і тому подібне;


– якщо час поїздки сильно збільшується, заздалегідь попередьте про це пасажира;


– контролюйте свою посадку: не розвалюйтесь на своєму сидінні, не схиляйтеся на сусіднє пасажирське крісло;


– уважно стежте за манерою водіння. Ви повинні керувати автомобілем плавно: без різких прискорень, гальмувань та перебудувань;


– якщо під час поїздки відбулося ДТП, зверніться в підтримку, розкажіть, що сталося, й попросіть замовити машину для клієнта. Ми постараємося допомогти вам та пасажиру.

 

Як завершити поїздку?

 

– попередьте, що ви під’їжджаєте до місця призначення:


«Ми під’їжджаємо, підкажіть, де вам буде зручніше вийти?»

– висадку клієнта здійснюйте біля входу або під’їзду, якщо це можливо.
Простежте, щоб клієнту було зручно вийти – не було бруду або калюж

 

Попрощайтеся:

 

«Гарного дня/вечора», «До побачення!» або «Всього найкращого. Гарного дня”. В кінці додайте: «Будемо раді вас бачити ще» або «Дякуємо, що обрали Uklon»

– після поїздки обов’язково перевірте салон та багажник. Якщо ви знайшли в салоні забуті речі, одразу повідомте про це в підтримку та дочекайтеся її відповіді

 

Безпека

 

– не порушуйте правил дорожнього руху: не можна перевищувати швидкість, перетинати суцільні лінії, проїжджати на заборонні сигнали світлофора;


– керуйте безпечно: не можна перебудовуватися при інтенсивному русі, різко гальмувати, якщо це не потрібно, перешкоджати випередженню;


– не відволікайтеся за кермом: не можна говорити телефоном, дивитися відео, листуватися;
– не провокуйте конфлікти;


– не можна виконувати замовлення на автомобілі, який не вказано у вашому профілі;


– не можна передавати свій акаунт іншим особам та дозволяти стороннім ним користуватися;


– повідомте в підтримку, якщо потрапили в ДТП. Ми розповімо, як отримати страховку і як діяти далі;


– завжди користуйтеся пасами безпеки та рекомендуйте це пасажирам.

 

В Uklon заборонено:

 

❌в салоні автомобіля заборонено розміщувати наклейки, листівки, накидки на сидіння та інші носії з будь-якою рекламою, за винятком інформації про сервіс Uklon!;


❌провокувати конфліктні ситуації;


❌ курити під час поїздки (у тому числі електронні пристрої);


❌ якщо пасажир хоче закурити, запропонуйте йому зупинитися або почекати до завершення поїздки;


❌ просити пасажира скасувати замовлення або змінити спосіб оплати на готівку;


❌ просити у пасажира суму більше тієї, яка вказана в замовленні. У тому числі просити доплатити за послуги, яких немає у тарифі;


❌ просити пасажира поставити «п’ятірку» за поїздку. Але ви можете запропонувати клієнту оцінити поїздку, наприклад: «Буду вдячний, якщо ви оціните поїздку».;


❌ подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників
Вчиняти недобросовісні дії щодо сервісу Uklon.