Базові підказки для ефективного заробітку у додатку Uklon Driver
Теми статті:
Базові підказки для ефективного заробітку у додатку Uklon Driver
Вітаємо вас в Uklon 💛
На цій сторінці ви знайдете всю необхідну інформацію для початку нашої співпраці.
Виконання першого замовлення
У застосунку Uklon Driver є декілька способів прийняття замовлень. Розглянемо кожен з них:
- Ланцюг замовлень. Це найпростіший спосіб розпочати співпрацю з Uklon — обираєте цей тип замовлень і система самостійно призначає вам замовлення. Пріоритет розподілу замовлень у Ланцюгу — найвищий.
Детальніше про Ланцюг замовлень — за посиланням.
- Додому. Тут замовлення приходять з таким самим пріоритетом і радіусом, як і в Ланцюгу, але ви можете вказати бажаний сектор прибуття. Цей метод замовлення можна використовувати не більше 2 разів на добу.
- Автовзяття на відміну від Ланцюга замовлень дозволяє встановлювати користувацькі фільтри, про які ми розкажемо у цій статті нижче.
Детальніше про Автовзяття — за посиланням. - Ефір дозволяє вам самостійно обирати замовлення зі списку, з урахуванням встановлених вами фільтрів або без них.
Детальніше про Ефір — за посиланням.
Щоб здійснити своє перше замовлення з Uklon виконайте ці дії:
👉 Переведіть статус додатку в положення “Онлайн
👉 Активуйте “Ланцюг замовлень” та дочекайтеся, доки система підшукає вам замовлення.
👉 Коли зʼявиться замовлення, у вас буде час, щоб його прийняти. Для цього треба провести по кнопці «Прийняти».
👉 Коли прибудете на точку подачі авто, проведіть по кнопці “На місці”. У цей момент райдеру надійде повідомлення про ваше прибуття.
👉 Коли райдер сяде в авто, натисніть кнопку “Почати поїздку”.
👉 Коли ви приїдете на точку призначення, натисніть на кнопку “Завершити поїздку”.
Детальніше про те, як взяти своє перше замовлення в Uklon — за посиланням.
DriverUP — програма знижок та акцій
DriverUP — це програма знижок та акцій від партнерів Uklon виключно для драйверів Uklon.
Після виконання після підтвердження рівня активності вам будуть доступні знижки та ексклюзивні пропозиції, завдяки яким ви зможете заощаджувати на:
- пальному;
- автозапчастинах та догляді за авто;
- страховці та лізингу;
- їжі та напоях;
- електроніці та товарах для хобі і дозвілля;
- товарах і послугах для здоров’я.
Фільтри замовлень
Налаштовуйте замовлення саме так, як вам буде зручно. Для цього вам доступні користувацькі фільтри, серед яких:
- мінімальна вартість замовлення;
- радіус подачі авто;
- сектор призначення — щоб здійснювати поїздки в межах певного сектору;
- тип оплати — готівковий чи безготівковий.
Детальніше про фільтри замовлення та їх налаштування — за посиланням.
Класи та сервіси
Усі доступні для вас класи та сервіси ви можете переглянути та редагувати у розділі меню “Авто”.
На вашу можливість виконання замовлень певних класів чи сервісів впливає не лише ваше авто, а й показники у сервісі, які формують Критерії доступності класу.
Високі рейтинг – запорука доступності класу для вас та може суттєво збільшити ваш заробіток.
Детальніше про Критерії доступності — за посиланням.
Комісія і тарифи
Для драйверів Uklon ми пропонуємо одну з найпривабливіших комісій на ринку та конкурентні тарифи. Вони відрізняються в залежності від міста, адже ми постійно досліджуємо конкурентне середовище, щоб наша співпраця із вами була максимально взаємовигідною.
Ознайомтеся з актуальними пропозиціями для вашого міста:
Типи оплати і отримання коштів
У застосунку Uklon вам доступні готівкові та безготівкові замовлення — ви можете виконувати замовлення з обома, або за допомогою фільтру обрати окремий для себе.
Комісія за виконання замовлень списується з вашого Балансу, тому важливо, щоб там була достатня сума. Детальніше про Баланс та його особливості — за посиланням.
Щоб отримувати кошти за безготівкові замовлення, вам необхідно:
- додати банківську картку: Меню → Баланс → Методи виплат;
- вказати свій ІПН: Меню → Акаунт → ІПН;
- у випадку регулярної співпраці потрібно пройти верифікацію: Меню → Акаунт.
Детальніше про ідентифікацію по ІПН — за посиланням.
У розділі меню “Баланс” ви також можете прив’язати банківську карту до вашого акаунту. Для вашої зручності ми зробили можливість прив’язати кілька карток.
Нагадуємо, що з Uklon також можна співпрацювати за методом розрахунку через ФОП. Це — ваша можливість прозорої звітності та офіційної діяльності. Дізнайтеся більше про можливості і переваги методу розрахунку через ФОП — за посиланням.
Компенсації та стягнення за зрив замовлень
Під час роботи можливі непередбачувані обставини, які можуть перешкодити виконанню замовлення. У низці випадків ви можете претендувати на грошову компенсацію.
Дізнайтеся, за яких умов ви можете отримати компенсацію та що для цього необхідно зробити — за посиланням.
Також у деяких ситуаціях передбачено можливість стягнення за зрив замовлення. Щоб уникати таких випадків, ознайомтеся з умовами, коли фіксується зрив замовлення — за посиланням.
Вимоги до поведінки та спілкування
Справне та чисте авто, ввічливість та уважність до потреб клієнта допоможе вам заробляти більше з Uklon.
Більше 80% пасажирів залишають чайові за привітність водія та чистоту в салоні
Наголошуємо, що згідно Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та оферти Uklon, сервіс має надаватися державною мовою.
Ознайомтеся з вимогами до драйверів Uklon та дізнайтеся, як покращити сервіс, щоб отримувати більше — за посиланням.
Uklon Karma
Uklon Karma — один з факторів, що впливає на пріоритет у розподілі замовлень.Чим вищий ваш % Uklon Karma, тим вищий у вас шанс отримати нове замовлення швидше за інших драйверів.
Успішно виконані замовлення підвищують % Uklon Karma, а неприйняті обов’язкові та скасовані замовлення знижують його.
Якщо показник Uklon Karma нижче 50%, вам не доступні замовлення типу Автовзяття, а якщо він нижче 25% — ваша робота в сервісі Uklon буде заблокована.
Детальніше про Uklon Karma — за посиланням.
Доставка
Доставка — це сервіс перевезення посилок містом. Одна з переваг для деяких драйверів цього сервісу — відсутність райдера у авто. Адже ви просто доставляєте пакунок у пункт призначення і отримуєте за це кошти.
Замовлення доставки відображається у застосунку так:
Типи замовлень доставки:
- адреса-адреса: стандартний тип доставки — ви отримуєте посилку у точці відправлення та доставляєте за адресою отримувача;
- двері-двері: необхідно зв’язатися з відправником та за необхідністю піднятися на поверх, щоб отримати посилку у точці відправлення та доставити її одержувачу до дверей/на поверх. Доплата становить +35 грн;
- викуп доставки: ви викуповуєте доставку (до 4 000 грн) з точки замовлення та доставляєте її отримувачу, який повертає вам кошти у повному обсязі.
Детальніше про можливості та переваги сервісу доставки — за посиланням.
Брендування
Ви можете забрендувати своє авто, щоб отримувати пріоритет у замовленнях та додаткові бонуси. Виплати бонусів за брендування авто індивідуальні для кожного міста
Дізнайтеся про умови та розмір додаткових бонусів за брендування авто і подайте заявку на брендування — за посиланням.
Зміна паролю
Якщо ви хочете змінити чи забули пароль у застосунку, завершіть роботу в застосунку та вийдіть з акаунта. Після цього натисніть кнопку: “Забули пароль” на першому екрані. Вам надійде код підтвердження у sms- або viber-повідомленні, і ви зможете створити новий пароль.
Контакти
Для нас важливо, щоб наша співпраця з вами була комфортною. Ви завжди можете звернутися до нас із питаннями чи за допомогою у разі виникнення непередбачуваних чи суперечливих обставин. Контакти кожного відділу знаходяться – за посиланням.