close

Базові підказки для ефективного заробітку у додатку Uklon Driver

Темы статьи:

Робота з замовленнями

Базові підказки для ефективного заробітку у додатку Uklon Driver

Вітаємо вас в Uklon 💛

На цій сторінці ви знайдете всю необхідну інформацію для початку нашої співпраці.

Виконання першого замовлення

У застосунку Uklon Driver є декілька способів прийняття замовлень. Розглянемо кожен з них:

  • Ланцюг замовлень. Це найпростіший спосіб розпочати співпрацю з Uklon — обираєте цей тип замовлень і система самостійно призначає вам замовлення. Пріоритет розподілу замовлень у Ланцюгу — найвищий.
    Детальніше про Ланцюг замовлень — за посиланням.
  • Додому. Тут замовлення приходять з таким самим пріоритетом і радіусом, як і в Ланцюгу, але ви можете вказати бажаний сектор прибуття. Цей метод замовлення можна використовувати не більше 2 разів на добу.
  • Автовзяття на відміну від Ланцюга замовлень дозволяє встановлювати користувацькі фільтри, про які ми розкажемо у цій статті нижче.
    Детальніше про Автовзяття — за посиланням.
  • Ефір дозволяє вам самостійно обирати замовлення зі списку, з урахуванням встановлених вами фільтрів або без них.
    Детальніше про Ефір — за посиланням.

Щоб здійснити своє перше замовлення з Uklon виконайте ці дії:

👉 Переведіть статус додатку в положення “Онлайн
👉 Активуйте “Ланцюг замовлень” та дочекайтеся, доки система підшукає вам замовлення.

👉 Коли зʼявиться замовлення, у вас буде час, щоб його прийняти. Для цього треба провести по кнопці «Прийняти».

👉 Коли прибудете на точку подачі авто, проведіть по кнопці “На місці”. У цей момент райдеру надійде повідомлення про ваше прибуття.

👉 Коли райдер сяде в авто, натисніть кнопку “Почати поїздку”.

👉 Коли ви приїдете на точку призначення, натисніть на кнопку “Завершити поїздку”.

Детальніше про те, як взяти своє перше замовлення в Uklon — за посиланням.

DriverUP — програма знижок та акцій 

DriverUP — це програма знижок та акцій від партнерів Uklon виключно для драйверів Uklon.

Після виконання після підтвердження рівня активності вам будуть доступні знижки та ексклюзивні пропозиції, завдяки яким ви зможете заощаджувати на:

  • пальному;
  • автозапчастинах та догляді за авто;
  • страховці та лізингу;
  • їжі та напоях;
  • електроніці та товарах для хобі і дозвілля;
  • товарах і послугах для здоров’я.

Фільтри замовлень

Налаштовуйте замовлення саме так, як вам буде зручно. Для цього вам доступні користувацькі фільтри, серед яких:

  • мінімальна вартість замовлення;
  • радіус подачі авто;
  • сектор призначення — щоб здійснювати поїздки в межах певного сектору;
  • тип оплати — готівковий чи безготівковий.

Детальніше про фільтри замовлення та їх налаштування — за посиланням.

Класи та сервіси

Усі доступні для вас класи та сервіси ви можете переглянути та редагувати у розділі меню “Авто”.

На вашу можливість виконання замовлень певних класів чи сервісів впливає не лише ваше авто, а й показники у сервісі, які формують Критерії доступності класу.

Високі рейтинг – запорука доступності класу для вас та може суттєво збільшити ваш заробіток.

Детальніше про Критерії доступності  — за посиланням.

Комісія і тарифи

Для драйверів Uklon ми пропонуємо одну з найпривабливіших комісій на ринку та конкурентні тарифи. Вони відрізняються в залежності від міста, адже ми постійно досліджуємо конкурентне середовище, щоб наша співпраця із вами була максимально взаємовигідною.

Ознайомтеся з актуальними пропозиціями для вашого міста:

Типи оплати і отримання коштів

У застосунку Uklon вам доступні готівкові та безготівкові замовлення — ви можете виконувати замовлення з обома, або за допомогою фільтру обрати окремий для себе.

Комісія за виконання замовлень списується з вашого Балансу, тому важливо, щоб там була достатня сума. Детальніше про Баланс та його особливості — за посиланням.

Щоб отримувати кошти за безготівкові замовлення, вам необхідно:

  1. додати банківську картку: Меню →  Баланс → Методи виплат;
  2. вказати свій ІПН: Меню → Акаунт → ІПН;
  3. у випадку регулярної співпраці потрібно пройти верифікацію: Меню → Акаунт.

Детальніше про ідентифікацію по ІПН — за посиланням.

У розділі меню “Баланс” ви також можете прив’язати банківську карту до вашого акаунту.  Для вашої зручності ми зробили можливість прив’язати кілька карток.

Нагадуємо, що з Uklon також можна співпрацювати за методом розрахунку через ФОП. Це — ваша можливість прозорої звітності та офіційної діяльності. Дізнайтеся більше про можливості і переваги методу розрахунку через ФОП — за посиланням

Компенсації та стягнення за зрив замовлень

Під час роботи можливі непередбачувані обставини, які можуть перешкодити виконанню замовлення. У низці випадків ви можете претендувати на грошову компенсацію.
Дізнайтеся, за яких умов ви можете отримати компенсацію та що для цього необхідно зробити  — за посиланням.

Також у деяких ситуаціях передбачено стягнення за зрив замовлення. Щоб уникати таких випадків, ознайомтеся з умовами, коли фіксується зрив замовлення — за посиланням.

Вимоги до поведінки та спілкування

Справне та чисте авто, ввічливість та уважність до потреб клієнта допоможе вам заробляти більше з Uklon.

Більше 80% пасажирів залишають чайові за привітність водія та чистоту в салоні

Наголошуємо, що згідно Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та оферти Uklon, сервіс має надаватися державною мовою.

Ознайомтеся з вимогами до драйверів Uklon та дізнайтеся, як покращити сервіс, щоб отримувати більше — за посиланням.

Uklon Karma

Uklon Karma — один з факторів, що впливає на пріоритет у розподілі замовлень.Чим вищий ваш % Uklon Karma, тим вищий у вас шанс отримати нове замовлення швидше за інших драйверів.

Успішно виконані замовлення підвищують % Uklon Karma, а неприйняті обов’язкові та скасовані замовлення знижують його.

Якщо показник Uklon Karma нижче 50%, вам не доступні замовлення типу Автовзяття, а якщо він нижче 25% — ваша робота в сервісі Uklon буде заблокована.
Детальніше про Uklon Karma — за посиланням.

Доставка

Доставка — це сервіс перевезення посилок містом. Одна з переваг для деяких драйверів цього сервісу — відсутність райдера у авто. Адже ви просто доставляєте пакунок у пункт призначення і отримуєте за це кошти. 

Замовлення доставки відображається у застосунку так:

Типи замовлень доставки:

  • адреса-адреса: стандартний тип доставки — ви отримуєте посилку у точці відправлення та доставляєте за адресою отримувача;
  • двері-двері: необхідно зв’язатися з відправником та за необхідністю піднятися на поверх, щоб отримати посилку у точці відправлення та доставити її одержувачу до дверей/на поверх. Доплата становить +35 грн;
  • викуп доставки: ви викуповуєте доставку (до 4 000 грн) з точки замовлення та доставляєте її отримувачу, який повертає вам кошти у повному обсязі.

Детальніше про можливості та переваги сервісу доставки — за посиланням.

Брендування

Ви можете забрендувати своє авто, щоб отримувати пріоритет у замовленнях та додаткові бонуси. Виплати за брендування авто індивідуальні для кожного міста
Дізнайтеся про умови та розмір додаткових виплат за брендування авто і подайте заявку на брендування — за посиланням.

Зміна паролю

Якщо ви хочете змінити чи забули пароль у застосунку, завершіть роботу в застосунку та вийдіть з акаунта. Після цього натисніть кнопку: “Забули пароль” на першому екрані.  Вам надійде код підтвердження у sms- або viber-повідомленні, і ви зможете створити новий пароль.

Контакти

Для нас важливо, щоб наша співпраця з вами була комфортною. Ви завжди можете звернутися до нас із питаннями чи за допомогою у разі виникнення непередбачуваних чи суперечливих обставин. Контакти кожного відділу знаходяться – за посиланням.